domingo, febrero 11, 2007
Festa del Toni
Ahir a la nit vaig anar a la Cerveseria Artesana perquè celebraven l'aniversari del Toni. Em va fer il·lusió veure al Toni i a un munt de gent que feia molt temps que no veia. Després l'Oriol ens va dir que coneixia d'una festa que es feia a un pis d'un colega seu que vivía aprop de casa seva i ens hi vam apuntar el Rubenzo, el Pablito, el Cisco, l'Oriol y jo. El pis era una passada y la festa va estar força be, tot i que casi tots erem tios, pero vam riure molt. Em va recordar a les festes d'erasmus, així que espero que en fem més d'aquestes.
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)

No hay comentarios.:
Publicar un comentario